Sökare

lördag 28 februari 2015

SCHLAGERYRA!!!


I höstas släpptes biljetterna till MELODIFESTIVALEN I ÖREBROOOO!!!!!

När jag läste var den fjärde deltävlingen skulle hållas skrek jag rakt ut i flera minuter. Vi var bara tvungna att skaffa biljetter. Maken och flera vänner satt klistrade vid datorn vid släppet av biljetterna. Tråkigt nog fick vi inte tag i alla så många biljetter vi hade önskat... men vi blir några som ska göra sällskap dit ikväll. Först blir det bubbel, tilltugg och schlagerlåtar på högsta volym som uppladdning!





MÃ¥ns mums

Jag funderar lite pÃ¥ vad jag ska ha pÃ¥ mig dock... Ibland önskar jag att jag vore modig som kusinen min. Hon tar Mellon pÃ¥ allvar och lägger ut ett foto pÃ¥ sociala medier varje vecka utklädd till en av artisterna. Det ska bli spännande att se vem hon är ikväll. Hon   tyckte själv att
<-------MÃ¥ns var lite svÃ¥r sÃ¥ jag röstade pÃ¥ Hasse. Jag delar lite bilder frÃ¥n de andra deltävlingarna och vill ni följa hennes blogg för mÃ¥nga skratt sÃ¥ hittar ni bloggen här 




Kristin Amparo (tror jag)
Linus Svenning















oooh... hello Dolly ;)


Inga kommentarer: